zondag 3 mei 2009

10 things i love about myself

1. Ik oordeel niet op een uiterlijk, maar op het innerlijk.
2. Ik kan een goed luisterend oor bieden.
3. Ik kan zonder alcohol een feestje vieren.
4. Ik ga voor mijn echte vrienden door het vuur.
5. Ik ben vergevingsgezind.
6. Ik geef toe/weet dat ik problemen heb.
7. Ik ben vrijwel altijd op tijd/te vroeg. Mocht ik te laat zijn dan is er wat aan de hand.
8. Ik heb een hekel aan liegen en ben daarom eigenlijk altijd eerlijk.
9. Ik kan tegen kritiek en probeer die punten te verbeteren.
10. Ik heb dit lijstje volbracht ;)

Ik vind het echt heel erg moeilijk om positieve dingen over mezelf te verzinnen, en moet ook heel eerlijk bekennen dat ik ook wat hulp heb gevraagd aan vrienden. Ze staan trouwens op willekeurige volgorde.

*edit: Speciaal voor Matthijs, bedankt voor het helpen (en Dirk, Fenna en Michel natuurlijk ook ;))*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten