vrijdag 1 mei 2009

We are working on it! (1/101)

Laat ik allereerst even stil staan bij gister, queensday met een zwarte rand. Het is raar om de beelden te zien van de voor mij zo bekende plekken. Ik woon niet ver van waar het gebeurd is. Mijn medeleven gaat uit naar alle slachtoffers, hun vrienden, familie en kennissen. Verschrikkelijk, ik heb er geen woorden voor.

Maar dan, zoals jullie zien heb ik al 1 van mijn doelen gehaald, namelijk deze lijst op internet zetten. Woehoe, go me. Verder ben ik daarnaast aan het werk gegaan met mijn belfobie. Deze staat op n41. Vandaag heb ik zowaar zelf gebeld voor een herhaalrecept. Normaal gesproken liet ik dit door mijn moeder doen :$.... Nu dus zelf maar eens. Maandag ophalen, als ik het tenminste goed gedaan heb. Het viel nog mee... Maar ik moet ook bekennen dat dit nog een computer was haha! Maar zelfs dat durfde ik eerder niet. Dus er zit vooruitgang in!

2 opmerkingen:

  1. oh trouwens ik had ook behoorlijke belangst, maar nu ik regelmatig vreemde mensen aan de lijn heb, lukt het allemaal wel haha. véél oefenen!

    BeantwoordenVerwijderen