dinsdag 5 mei 2009

Belangst #02

Gister zowaar weer in 1x iemand gebeld! Ik ben trots op mezelf, deze keer een levend persoon :P Ik was op weg naar Dirk en was er bijna, maar kwam uiteindelijk op een punt uit waar ik nog nooit geweest was en wat ik dus niet kende. Hmmm, dat is niet goed! Toch maar opgebeld.. Had vlak voor het stoplicht wat ik tegen kwam en niet kende linksaf moeten slaan. Omgekeerd en het toen natuurlijk wel gevonden!

Ik ben een ramp in wegen, je kunt me 100x dezelfde weg laten rijden en nog verdwaal ik... Ik herken wel punten, dat wel, maar in een keer juist rijden, moeilijk.

Zo reed ik een tijdje terug voor de eerste keer naar een uitgaansgelegenheid, zonder navigatie en we dachten het met een routebeschrijving wel te kunnen vinden. Na de rotonde de derde afslag links.. Goed, rotonde, tellen, afslag één......... En nooit meer een afslag, in plaats daarvan kwam ik nóg een rotonde tegen. Hmm, die stond niet op de beschrijving? Maargoed, toen maar 3 afslagen tellen, één, twee, oh kut daar had ik af moeten slaan... Op de rem (aan de kant van de weg, dat wel) en maar keren. Wel grappig dat 4 jongens in een golfje duidelijk achter mij aan waren gereden want ook zij keerde om en sloegen af bij die afslag haha! Inmiddels ken ik de route en rijd ik hem gewoon in een keer goed (zo moeilijk is hij niet).

Maar toch wil ik een navigatiesysteem. Ik ben over een maandje jarig en heb als cadeautje van mn ouders gevraagd of ze een gedeelte mee willen betalen. Ik wil de Garmin Nuvï 255 WT. Ik verkoop op mijn werk zelf navigatiesystemen maar mijn vader heeft een electronicawinkel en daar zijn ze nog net iets goedkoper (nu in de aanbieding dus de inkoopsprijs, waar ik hem voor kan krijgen, ligt nou ook een stukje lager). Dan kan ik tenminste in 1x de weg vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten