donderdag 14 mei 2009

Project 10 pan (056)

Project 10 pan. Een project om 10 beautyproducten op te maken (of de pan te raken) voordat je nieuwe mag kopen. Het gaat redelijk goed. Mijn lijst was:

1. Base/Top coat Gosh
2. Reinigingsdoekjes Onyx
3. Zachte oog en lipreinigingslotion van L'oréal
4. Kruidvat Bodyscrub Citron (daar heb ik nog een backup van liggen dus die moet maar eens op)
5. H&M Blush (pan is al bijna geraakt!)
6. Mascara Exceptionnel De Chanel
7. All round concealer Catrice
8. Geurtje Sport van Jill Sander
9. Zwart oogpotlood van Maxfactor
10. Cotton Candy Lipsmacker

Nummer 1 is bijna op, nummer 2 ook. Nummer 3 heb ik weggegooid omdat mijn ogen begonnen te irriteren van dit reinigingsspul, nummer 4 wil maar niet op... 5, pan geraakt!, 6 is rotmascara, smeer m'n hele ogen er mee onder maar hij moet toch echt op! 7 pan is geraakt! 8 ben ik helemaal klaar mee, het geurtje is bijna op maar vind hem echt niet lekker meer ruiken! 9 is nog lang niet op voor mijn idee :P 10 is uhh, kwijt geraakt haha.. Dus er zijn 3 van de 10 dingen gehaald :)

Over nummer 002, mijn diploma Grafisch Vormgeven halen. Ik ben bang dat ik deze fail. Ik had gister mijn afstudeerpresentatie en die ging echt slecht. Slechter dan slecht.. Gewoonweg kut! Ik heb geen enkel positief puntje gehad. Alleen maar negatieve kritiek. Ik kan best tegen kritiek, maar als op alles gezegd wordt is niet goed... Hmm dan wordt het moeilijker. Zelfs mijn reden waarom ik geen tutorial-filmpjes op mijn website wil hebben werd afgekraakt.. Dat was bullshit. Zucht :( Ik ben benieuwd wat mijn cijfer is, ik hoop echt op een 5.5 want ik wil dat papiertje, ben zo klaar met die hele school!...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten